söndag, maj 03, 2009

Back to business

Då var man tillbaka i Kalmar igen då! Fasen, jag åker hem väldigt ofta ändå. Visst gör jag det? Men jag älskar det...och tur är väl det :-)
Igår var det fest hos Gustav. Det var ju verkligen inte igår man festade med det gänget. Nisse, Macke, Gustav och alla dom goa grabbarna, men kul var det. Efter en vinflaska och en cider så åkte vi in till stan för att ställa oss i kön till Palace och där var vi hela kvällen! Det var massor av folk och det blev en massa (?) alkohol. Min barndomsvän Ida bjöd mig på ett glas vin där, tack vännen! Sedan blev det mycket dans och sådär, precis som det ska vara. Egentligen tycker jag ju inte om att dansa så mycket men med alkohol så funkar allt, haha!

Jag var så knäpp igår.. Jag la mobilen i bh:n igår på Palace. Plötsligt är den borta och jag får verkligen panik! Efter Lelles incident så ville jag verkligen inte att min mobil också skulle vara borta.. Jag letar överallt, dansgolvet, kollar i baren och allting. Sen får jag för mig att titta i klänningen och vips.. Där ligger den! Den hade åkt ur bh:n, men låg i klänningen. Haha, så knäppt...och irriterande ;-) Kvällen avslutades på Max med en pomme, sedan slocknade jag hemma i sängen kl. 04.30 då det var ljust ute. Usch, att man ska vara ute och ränna på kvällarna tills det blir ljust! *skakar på huvudet* Ungdomar idag.....haha!

Idag kom jag till Kalmar vid ca 19 då jag åkte med Chrille. Hade trevligt på vägen ner då vi pratade om allt mellan himmel och jord. Får se till att åka med honom om två veckor också.. Måste bara se till att inte pricka in hans tatueringstid bara, men det ska nog gå bra :-)

Nej, nu måste jag sova. I morgon är det skola 08.45 så jag måste få mig lite sömn eftersom det inte blev så mycket av det i natt. Kanske lägger in en video i morgon från igår också, vi får se!

(Här är två bilder från igår; Jossan, Lelle och jag).

Godnatt, sov så gott!

1 kommentar:

Madelen sa...

Åh, vilka minnen jag fick.
Nästa gång får ni höra av er :)
Typiskt dig att tappa bort mobilen, du är dig lik. Haha!

Kram