fredag, maj 15, 2009

Before bedtime

Fick väldigt bråttom förut som sagt... skulle åka iväg. Ikväll har jag och pappa varit på bio! Vi såg filmen "Knowing". Guuu' vilken bra film! Den var verkligen skitbra!! Inte min stil att gilla blandingen av action, thriller, drama och science fiction, men den var så (ursäkta) jävla bra! :-)
Rekommenderar verkligen den! Jag blev både livrädd och skitkänslig till filmen, grät till och med. Haha, så den måste ni verkligen gå och se. Nicolas Cage i huvudrollen! Han har varit med i filmer som t.ex Ghost Rider och National Treasure.

Nåja, sluttjatat om det :-)

I morgon har jag faktiskt ingenting bestämt.. Ska nog ringa Ida och Ida och höra om dom har planerat någonting. Jag har bara lust att gå en promenad, äta god mat, umgås och bara mysa. Hoppas det spöregnar i morgon, då blir det ännu mysigare att mysa inomhus :-) (Älskar regn!)

Nej, nu ska jag gå och knoppa snart. Det är ju en dag i morgon också!
Vi hörs då :-)

Puss och kram

Inga kommentarer: