tisdag, maj 05, 2009

Sova gott i natt?

Trodde jag ja.... Kan inte gå och lägga mig! Det enda jag tänker på är att få bo i en egen lägenhet, en etta. Skulle vara så himla underbart att få kunna inreda, gå på en någorlunda stor yta, ha ett eget kök... ja, ni förstår! Att bo på 19 m2 är ju inte så himla lockande alltså. Visst, det funkar men man skulle ju gärna vilja kunna bjuda hem folk. Varför inte över middag eller en filmkväll? Nej, då kan man bara bjuda högst 3 personer i mitt rum för sen får det inte plats mer. Eller det skulle ju säkerligen gå med tanke på kvadratmetrarna. Jag kan ju egentligen bjuda 19 personer så kan ju alla få en kvadratmeter var... men nej, jag tror inte det ;-)

Tänk att få ha typ minst 30 m2 där man kan inreda på. Ett kök med plats för matbord, en toalett med badkar (I love), balkong och ett rymligt vardagsrum slash sovrum.


Då skulle nog mina inredningstankar gå något i stil med det här:






Åh, det skulle bli så fint. Eller vad tycker ni? :-)



Någon som har en ledig etta?
.... i Norrköping, Kalmar... eller någon annanstans?

1 kommentar:

Becca sa...

Sv: mm fotot är taget i Lindö :) Underbart!! vi har hängt där en hel del nu, jättemysigt :)