onsdag, maj 06, 2009

Good morning wednesday!

God morgon!

Har ni sovit gott? Jag har sovit väldigt bra, men jag tycker fortfarande att min säng är sjukt mjuk. Usch, jag som har svank får jäkligt ont i ryggen, men det är en annan femma ;-)
Nu ser jag att det är 14 unika besökare som har varit inne på min blogg idag, bara idag liksom.. Undra vilka ni är.. :-) Fasen, vet inte om man kan få reda på IP adressen och området ni bor i, ska kolla upp det.
Vad ska jag göra idag då?
  • Klä på mig (ligger fortfarande i sängen)
  • Äta frukost... Åh te, vad gott!
  • Plugga organisation & organisering (blev inget igår...)

Det är ju verkligen inget fint väder ute idag! Men många som känner mig vet att jag älskar när det regnar, tycker verkligen det är skitmysigt!
Jag har alltid gillat vatten på något konstigt sätt. Älskar att bada, duscha, när det regnar, havet, sjön... sen är jag ju stjärntecknet jungfru också, kanske en sjöjungfru? Kommer ihåg när jag var liten och det blev typ översvämmning på våran gata (vi bodde vid en vändplats) så gick jag alltid ut med regnkläder och hoppa i vattenpölarna, haha ;-)

Man kanske ska gå ut och kika på gatan efter dom.....då kanske plugget blir lite roligare, vem vet...


Lite Burberry-känsla i vattenpölarna kanske? Vore ju inte helt fel...

2 kommentarer:

Benita sa...

Ses vi imorgon Emelie!?? Pleeeease =)!

Emelie ♥ sa...

Ja, det gör vi :-) Hihi! Puss och kram