torsdag, maj 28, 2009

Lugnt och skönt

Hej!

Nu sitter jag avkopplad i soffan och tittar på någon äcklig dokumentär på 3an, om feta människor. Alltså hur kan man tillåta sig själv att bli sådär fet? 400 kg liksom? Borde man inte tänka på det typ vid, ja i allafall 100 kg? Jaja.. Än har man ju inte uppnått 100 kg, haha. Nej, fan vad hemskt :-P

Kom hem från stan och IKEA för en stund sen. Jag och Natta gick ner till stan för att det är marknadsafton idag. Det var rea typ överallt och jag fyndade en väska och ett par skor, båda för sammanlagt 150 kr. Det kallar jag ett kap! :-) Jag visar i morgon. Efter stan så åkte jag och pappa till IKEA i Linköping för att handla lite grejer. Pappa skulle egentligen bara köpa ett par skor, men han kom hem med lite grejer han med. Det blir ju alltid så när man ska åka dit :-P Jag kom hem med en "garderobshutch", en klädstång (äntligen!) och galgar. Jag visar allting i morgon, orkar inte fota allting nu.

I morgon har jag tänkt att montera ihop klädstången och fixa med alla jävla kläder jag har, haha. "Jag har fasen inga kläder". Nej just det... Hmm.. Någon som känner igen sig? ;-)
Sen skulle mamma hämta mormor en sväng så det blir väl att prata lite med henne också, sen kanske de blir IKEA igen eftersom Linnéa skulle åka dit med sin pappa. Hon kanske vill ha lite smakråd till hennes nya lägenhet? :-)

Hur som helst. Dagen i morgon blir väldigt lugn, alltså väldigt skönt! Så vad säger ni, hörs vi i morgon? :-)

Puss och kram

5 kommentarer:

Hanna sa...

Vill med ha klädstång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emelie sa...

Jag tycker det är snyggt med svart ;D haha. Men det är klart lite färg piffar ju upp det hela litegranna ;D

Oh Ikea så nice, jag verkligen älskar det stället :) haha.

Japps, den första på den sk lilla gatan :) Jag känner igen dig :D

Kram

Hannele - Gravid&Lycklig sa...

Svar:
Tack så mkt ^^

KRaam
H

mamiij sa...

fin blogg:)

Sandra sa...

Svar: åh tack så mkt. va gullig du är!