tisdag, maj 05, 2009

Frågor och Svar

Hur många gånger har du varit kär? Hmm.. på riktigt..tre gånger! Var tillsammans med två utav dem.

Favoritgodis? Lösgodis, helt klart!

Coolaste stad du har besökt? Där får jag nog skriva Prag.

Action eller Skräck? Skräck. Fast jag blir livrädd, haha!

Vill bli när du var liten? Polis.. Som alla andra?

När fick du din första kyss? Oj, var väldigt ung. 10 år.. Och han som kysste mig var 9 ;-) (Och ja, det var en riktig kyss!)

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? I mellanstadiet var jag väldigt tuff och kaxig. I högstadiet en fjortis som fortfarande bar på det kaxiga ;-)

Vad är du beroende av? Beroende vet jag inte riktigt.. Men har ju väldigt svårt att inte äta godis.

Dagens roligaste händelse? Låter tråkigt, men det var väl att fixa bloggen. Haha!

Dagens tråkigaste händelse? Springa upp och ner från tvättstugan.

Dagens humör? Seg, men jag är på bra humör!

Vilka tv-program följer du? Inget tyvärr. Har bara 1, 2 och 4 på min tv, så då får jag väl säga typ nyheterna... Debatt? Go'kväll kanske? Fatta hur tråkigt jag har det (!!) Haha!

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag tar dagarna med en klackspark. Hänger inte upp mig för något eller gräver ner mig för något som hänt.. Tar dagen som den kommer!

Vad gillar du minst? Att jag är så himla seg + min beslutsångest. Vet varken ut eller in vad jag ska göra/när jag ska göra olika saker. Inte roligt!

Vad är det roligaste du vet? Att få umgås med mina vänner en kväll, kanske ute på en altan en sommarkväll? Sitta och prata och skratta så man är nära på att kissa på sig ;-)

Har du något motto? En kompis pappa sa en gång till mig att mitt motto är: "Det jag inte hinner göra idag, kan jag göra i morgon!" Haha, det låter väldigt hemskt. Men jag förstår vad han menar ;-) Men nja, har inget direkt motto. Lev livet liksom!

Hemlig hobby? Jag tycker om "killgrejer". Kolla på bilar, båtar, speedway, folkrace... Sen älskar jag att köra bil!

Något vi inte vet om dig? Är väldigt petig när det gäller att det ska göras på mitt sätt. T.ex. Alla tröjor i garderoben måste typ luta framåt, för annars känns det fel.. Haha!

Vad ångrar du? Ja, det är väl mycket jag ångrar som jag gjort.. Kommer inte på något just nu!

Vad önskar du? Att få resa till USA ett halvår och plugga engelska. Önskar sedan ett fast och lyckligt förhållande, en fin lägenhet med min blivande sambo och ett första barn vid 23-25 års ålder :-)

Vad klarar du inte dig utan? Mobilen och lypsylet

Vad gör du helst en vardag? Tar ett långt bad, går sen ner på stan med tjejerna och äter en god frukost. Kikar runt i affärer, äter god lunch och umgås sen på kvällen på en uteservering/hemma på någons balkong el. altan.

Vad gör du helst en lördagskväll? Grillar, dricker god cider/gott vin med massor av vänner och bekanta!

Vad har du mest av i din garderob? Natta, du vet vad jag kommer skriva.... Vita och svarta linnen/t-shirtar. Varje gång jag går på stan och tar tag i ett vitt/svart plagg så säger någon av mina vänner: - Emme, ge dig med dina svarta och vita t-shirtar! Oopss.. Haha!

Drömjobb? Marknadsförare, kommunikatör, avdelningschef eller gymnasielärare i yrkesämnen (handel/turism).



Hoppas ni tog er tid att läsa :-)

Inga kommentarer: