onsdag, maj 27, 2009

Nu kör vi!

Nu måste det bli mer bloggning från min sida, SKÄRPNING EMELIE!

Idag är det en lugn dag, har hittills bara varit hemma. Snart ska jag åka en sväng till Maxi för att kika på jeansshorts. Köpte ett par fina igår på Gina, men jag ska svänga förbi Cubus också. Har sett att dom har fina shorts också... Sedan måste jag ju lägga in lite bilder från Kalmar och sådär, men det får jag göra när jag kommer hem.
Jag ska även göra en god gärning idag, farmor behövde hjälp med lite uppsättning av gardiner. Lilla farmor! (Förstår inte varför hon frågar mig, för jag är verkligen fel person att sätta upp gardiner, haha). Snart blir hon 92. Hon bort fortfarande hemma och ingen hemtjänst har hon. Krutfarmor :-)
Nej, nu väntar Maxi på mig. Vi hörs när jag kommer hem!

Bjuder på en gårdagens också, vill helst inte ta en dagens som består av mjukisbrallor ;-)

Blommig sommarklänning från Lindex som jag sydde upp nertill igår (NY!),
svart nitskärp från GinaTricot, svart tröja från H&M, svarta leggings och svarta ballerina från H&M. Den svarta väskan är mammas tror jag..

Hörs sen! P & K

1 kommentar:

Emelie sa...

Riktigt snygg outfit :)