söndag, maj 31, 2009

Hemma

Hej godingar!

Nu är jag hemma igen efter en minst sagt icke-förväntad kväll.. Haha! Jag och Ida satt hemma hos mig först och drack cider och drinkar (smirnoff apple och sprite). Vi började bli skitladdade, lyssnade på musik och pratade lite framtid. Ida hade tidigare sagt att hon hade glömt sin korthållare hemma, men hon hade tagit med sig sin internetdosa så hon förde över lite pengar till mitt kort. Vi tog cykeln sen, lite halvlulliga (jag skjutsade). Ida tog ut pengar och vi cyklade mot Palace. I kön utbrister Ida: - Men va faaan! Jag har ju inget jävla leg med mig, det ligger ju i korthållaren!
Smaaaaaarthead liksom. Och vi kände att vi inte direkt ville chansa utan leg då det stog massa folk efter oss som var i åldern 24-28....skulle varit lite pinsamt och bli nekade och fått lämna kön.

Så vad gjorde vi då istället då? Jo, jag skjutade henne till MAX där Natta jobbade. Vi var nog inte helt knäpptysta där skulle jag tro, fy fasen vad vi flamsade i kön, haha usch! Det kom in ett gäng (som såg ut att vara värsta MC-knuttarna). Så självklart började jag skämta om Hells Angels, ni vet dom farliga gängen. Och dom bara skrattade.. Haha, usch! Ändå drack vi inte mycket ;-) Men där tog vi en varsin glass och jag skjutsade Ida till Djäkneparsskolan där hon tog en taxi hem till Lindö, jag cyklade då hem så fint.

Nu ska jag diska... Fy fasen vad tråkigt! Men jag har verkligen inget val. Jag ska till landet tidigt i morgon bitti, min storebror hämtar mig runt 10. Och eftersom mamma kommer hem på eftermiddagen så "måste" det vara diskat, annars blir det inte roligt.. På mors dag och allt ;-) Så nu ska jag ta mig i kragen och gå och diska. Ni vill inte se hur det ser ut här...

Men jag tar med mig datorn till landet i morgon, måste föra över lite pengar och sådär. Så vi hörs då mina vänner! :-)

Puss och kram Emelie



Sov gott!

4 kommentarer:

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Oj, ja, glömmer man korthållaren så är det tyvärr mycket som man blir utan -men ni verkar ha haft en trevlig kväll ändå:.))

Som svar på din fråga om vad jag är för tjej så finns det att läsa i min presentationstext på bloggen. Blir för långt för att dra allt här.

Ida sa...

Sv:
Ja :)
jag har inte den bleksate aning om hur dagen ser ut faktiskt.
Vad ska du hitta på idag?:)

Emelie sa...

Ja, super mysigt :) haha.

Handel/turism är helt okej, det funkar väl och så. Jo, men det är långt kvar tills dess ;D

Idag har jag varit hemma en sväng o suttit på solterrasen ett tag, var skönt, men för jävla varmt ;D Men man ska inte klaga, för i veckan blir det kallare osv.

Händer i veckan då?

Kram Kram

sarah, mamma i augusti. sa...

vi har en hel del namnförslag,det gäller bara att vi ska komma överrens också;)

haft en bra dag?