söndag, maj 10, 2009

God morgon!

Nu har vi vaknat, ätit frukost och umgåts lite Hanna och jag! :-) Vi hade en jätterolig kväll igår tillsammans. Det började med att vi gick till Johanna i min klass där Isabel och Therese var. Vi dansade och drack rom och fanta ? - inget jag rekomenderar, men man tager vad man haver ;-)
Vi gick därifrån runt klockan 23.30 då vi gick till Kåren. Hanna och jag gjorde en fuling då ingen av oss betalade inträde (YES!). Där inne dansade vi, drack en varsin shot och en varsin cider.
Påvägen hem så slog vi till på en varsin pizza (herregud) och det var hur gott som helst! Kan tillägga att pizzorna inte var så stora, men dom var jäkligt goda. I allafall klockan 02 på natten..
(Bilder från kvällen lägger jag upp ikväll eller i morgon).

I morse vaknade vi klockan 8 av att Hannas mobil ringde. Hon hade glömt att avboka hennes tillgänglighet på vikariebanken, så det var jobb som ringde.. Hanna fick lite panik, men efter ett tag lugnade jag ner henne och vi somnade om. Hon svarade alltså inte - "hon sov ju". Hon är ju i Kalmar, så vad skulle hon göra? ;-)

Så vad ska vi göra idag nu då?

Hannas tåg tillbaka till Borås går 17.53 så snart ska vi gå ner till stan en sväng. Kika lite i skyltfönstrena då ingen av oss har en krona att spendera. Kanske tar oss råd med en fika, det får vi se ;-) Men annars ska jag visa henne runt lite här och sedan ska vi försöka knäppa några foton också då hon har med sig sin systemkamera (woho!).


Vi hörs senare mina pussgurkor

2 kommentarer:

16 år och ska bli mamma! sa...

Vi vet inte om det är en pojke eller tjej än. kram!

16 år coh ska bli mamma! sa...

Jo jag förstår dig. Men jag och Niklas kommer antagligen inte ta reda på könet nu innan förlossningen så vi köper både "tjejkläder" och "killkläder" och min familj köper också lite av vartannat.

Sedan är det inte bara du som har sagt så, det är rätt många och det blir ju lite tjatigt smo sagt. xD. KraM! :D.