onsdag, maj 06, 2009

Namnsmycken

Åh, jag vill så gärna ha ett namnsmycke. Jag är ju inte mycket för halsband egentligen, mest armband, men nu ska jag banne mig hitta ett som jag tycker är fint!
Jag avskyr korta halsband, känner mig dubbelt så tjockare då bara för att det markerar halsen så mycket. Nej, jag vill ha ett längre halsband och det ska jag banne mig beställa...när pengarna rullar in på kontot vill säga.

Bettiesgalleria finns det jättefina smycken. Jag fastnade för dessa, älskar silver. Självklart ska det inte stå Rebecka och Sofia på dom utan mitt vackra namn, Emelie ;-)


Det är många kända personer som bär dessa smycken. T.ex Paris Hilton, Sarah Jessica Parker, Lauren Conrad, Kenza och MINI.

1 kommentar:

Rita sa...

Gud så söta halsband/armband med namn på, är väldigt fint tycker jag! :)
Häftigt det är nu när jag kommenterar, *du har verkligen lyckats bra med din blogg och kodningen*! :D