onsdag, maj 06, 2009

Nymålade naglar

Nu har jag precis målat naglarna, hade haft Johannas rosa nagellack jag vet inte hur länge (!). Så nu har jag en ny och fräsch färg som jag aldrig har haft förut. Provade att göra manikyr med silverfärgat nagellack och det blev ju hur snyggt som helst!
Så nu måste jag bara vänta ett tag innan jag kan gå ut och koka pasta ;-) Blir en sen middag idag, men det får bli så. Alla dagar kan ju inte bli som planerade, eller vad säger ni?

1. Ljusrosa nagellack med namn "Riga", Mavala
2. Silverfärgat nagellack med glitter, Depend
3. Genomskinligt med en rosa ton i, Isadora

Jag målar allt i den ordningen jag skrev. Jag tar det ljusrosa först för att få en finare grund på nageln, sedan det genomskinliga sist så det ska bli mer enhetligt eller hur man ska förklara.. Då sjunker det silverfärgade lacket igenom mycket snyggare ;-)

2 kommentarer:

Beauty By Beata sa...

Du har ju också superfina naglar!

OSCAAAR, sa...

sv: haha, bra gissat=D

har hört det ett antal gånger ;)