fredag, maj 29, 2009

Besöksrekord

God morgon/god middag! Kalla det vad ni vill ;-)

Jag är så otroligt seg på "mornarna", helt otroligt. Visserligen gick jag och la mig sent, somnade väl vid 02 någonting. Vilket innebär att jag vaknar runt 12, usch säger jag bara! Vill verkligen att det ska bli ändring på det, men jag hatar att vara supertrött när man går upp. Även om det är skönt att gå upp klockan 10 så är jag sjukt trött då och då är det inte lika kul längre....om man kanske skulle börja rätta till dygnet? Äsch, det gör vi en annan dag! ;-)

Vet ni? Jag fick besöksrekord igår på bloggen, så himla kul! Min blogg är väl ändå ganska "fjuttig", men det går ju ändå framåt. Det var hela 72 unika besökare inne på min sida igår :-) Fortsätt så så blir det dubbelt så roligare att skriva! :-)


Men vad händer idag för Emelie's del då? Jo... Snart ska jag försöka ge mig på att skruva ihop den jäkla klädstången som tar ca 2 timmar. Hur jag vet det? Jo, för att jag och Johanna skruvade ihop hennes för ett tag sen.. Men på't igen bara! Jag återkommer sen med resultatet. Ska även fota mina fynd som jag gjorde igår! :-)

Puss och kram på er godingar

11 kommentarer:

Hannele - Gravid&Lycklig sa...

Svar:
Hehe nope det har jag icke, men tror att det är på g snart :D

Beräknad födsel är nästa vecka på onsdag ^^

96% chans att det är en pojke ^^

Förresten vilken fin blogg du har :)

Kraam
H

mamiij sa...

exprementera är ju alltid kul, förnya lite. om man inte blir nöjd kan man ju alltid byta tillbaka :)
jag skulle oxå vilja kunna göra egna designer... skulle vilja ha min mkt bredare där man skriver. min är så smal och inläggen blir så jobbiga att läsa då tycker jag.
kram j

Hannele - Gravid&Lycklig sa...

Svar:
När vi var på ul för 20 veckor sen så sa läkaren som gjorde ultraljudet att det är 96% chans att det är en pojke ^^

Om det blir en flicka så ska hon heta Isabella om det blir en pojke så ska han heta Kevin ^^

Är du duktig på att fixa bloggar? :P
Själv så har man krångel med där man kommenterar färgerna och det suck' går inge vidare :P haha..

Kraaam
H

PS:
Varför ska du göra om bloggen för? :) den är ju fin som den är ^^

Malin sa...

Nadja känner jag, vi gick i samma familjegrupp då vi var gravida. Denice känner jag inte, vi har bara kommenterat i varandras bloggar lite då och då :)

Ida sa...

Sv:
Aa speciellt små bebisar :)
Jag fick min lilla flicka tre månader innan jag fyllde 19 :)

Jaha okej, men jag tycker den är jätte fin så som den är :)

Hannele - Gravid&Lycklig sa...

Svar:
Aha okej :) Du får väl använda fantasin ^^
är 20 år och bor i falun, annars så står allt på min blogg :) eller ja det mesta då..hihi
Hur gammal är du då och vart bor du då? :)


Kraaam
H

PS:
Jag lyckade tillslut fixa min blogg ^^ hihi..

Emelie sa...

Haha, ja det sägs ju det :)

Jag bokstavligt hatar att sätta ihop grejer därifrån ;/ Men det blir ju snyggt iaf :)

Haha, ja det är en hiss där ;P Jag har altanen mot den sk lilla gatan upp emot där du bodde förut :)

Man kan faktiskt inte känna igen alla ;)Men ser du mig kommer du att känna igen mig det tror jag allt ;D Jag är 19 ;P

händer ikväll då? :)

Kram

Ida sa...

Sv:
Ja, här finns det också jätte många unga som ska ha barn :) så härligt är det :)

ihelgen har jag ingen aning om vad som sker än. vad ska du hitta på denna helg? :)

Hannele - Gravid&Lycklig sa...

Svar:
Man kan inte se allt jämt ;D hihi..Falun ligger i Dalarna.
Hehe okej..vad pluggade du i då? :)
Har typ precis själv slutat med att plugga..eller ja jag har gjort avbrott från mina studier för att jag ska bli en mamma snart :)

Hehe vilken av låtarna menar du ? har 4 st.

Kraaam
H

Hannele - Gravid&Lycklig sa...

Svar:
Aha okej :) Så kan det bli. Men vad gör du nu då? jobbar? :)
Jag pluggade så att jag kunde få jobb inom vården ^^

Det går att bläddra fram låtarna om du vill lyssna på dom ^^

Kraaaam
H

Hannele - Gravid&Lycklig sa...

Svar;
Aha okej..vad drygt!

Ja det kan man kalla det för att jag gör..lite krångligt att förklara :)

Yep det står vilka låtar som spelas och vad dom heter ^^

Säg till om du hittar den låten ^^

Kraam
H