torsdag, maj 14, 2009

Matdags

Nu står jag här vid spisen och kokar ris, fy vilken tid det tar att koka ris alltså. Ännu en anledning till att pasta är bättre :-) Till middag blir det jasmineris och köttfärssås (trött på pasta nu).

Hittills denna dag har jag träffat tjejerna, Ida x 2 och Natta. Vi skulle åka till Fiahemmet (ett katthem här i Norrköping) och titta på katter. Den ena Ida ska köpa katt snart, en liten kattunge men det fanns ju fasen inga katter på blocket, så vi åkte dit.. Men det var stängt.


Oj, nu fick jag visst lite bråttom. Hör av mig senare! Puss

1 kommentar:

Charlotte sa...

Hej Emelie!
Tack for gratulationer. Nej jag & Josefine ar inte "riktiga" syskon men vi har varit basta basta vanner sedan vi var 7 ar och det kanns som om vi ar systrar :)
hoppas du har en fin vecka.
Kram
C