lördag, maj 02, 2009

Smultronstället + mobil i vattnet

Idag har jag och Linnéa varit i Söderköping och ätit glass på Smultronstället, så himla mysigt! Men... När vi sitter där på bryggan och äter glass, så har Linnéa tagit några bilder med sin mobil eftersom jag glömde min i bilen. Hon la den i knät i kjolen då hon satt på huk.. Plötsligt så kommer två änder flygandes typ 1 meter över våra huvuden och Linnéa är verkligen livrädd för fåglar, haha!
Så jag skriker något i stil med: Aaaah! ;-) Och hon får panik och böjer sig ner mot bryggan, vilket resulterar i att hennes mobil åker ur knät och hamnar mellan springorna och ner i vattnet, i Göta Kanal liksom.

Fy fan vilken jävla otur hon har! Hur stor är chansen liksom? Men det var ju fasen inte vårat fel, det var ju dom där jävla änderna som kom flygandes i raketfart. Man vill ju inte ha skit i håret liksom.. :-P
Stackars Lulle... Så nu har vi varit på The Phone House för att hon skulle köpa en ny mobil. Det var inte ens att tänka att fiska upp den då den säkert ligger några meter nere på botten.
Det blev en Sony Ericsson W715. Inte så pjåkigt, men onödiga men samtidigt nödvändiga pengar. I allafall just nu när man har en mobil som funkar liksom... Eller alltså... nu funkar den ju definitivt inte, haha!

Bullen då, nu har du den snyggaste mobilen av oss tjejer i allafall

Så det blev inga bilder på våran utflykt idag, men vad gör väl det? :-P
__________________________________________________________

Update: Utgång idag föressten. Med Linnéa, Jossan och många andra. Hemma hos Gustav i Smedby ska vi vara innan, jajamänsan!

1 kommentar:

Madelen sa...

EMELIE!

När är du i Norrköping igen?
Vi borde ses.

Skitkul att läsa din blogg, den är riktigt snygg. Pluspoäng till dig!

(Måste erkänna att jag inte tagit mig tid att läsa någons blogg särskilt flitigt på sistone. Men det blir ändring på, NU är jag på g igen ;) Dvs, massa kommentarer i fortsättningen! )

Pussssssss