lördag, maj 09, 2009

SPONTANERA MERA!

Hanna är snart påväg hit till Kalmar, fy fasen vad roligt! :-D
SÅHÄR SPONTANA SKA MAN VARA OFTARE! Så jäkla roligt.. Vi pratade igår om att hon skulle komma hit, men sedan kom vi fram till att hon inte hade så mycket pengar.
Idag skrev hon att hon var skitsugen på att festa, men alla var torrbollar i Borås idag. Då skrev jag samma sak som igår: "MEN KOM HIT DÅ!".

Och vips, så var biljetten bokad! Hon bokade 2 timmar innan tåget går. Haha, fy fasen vad knäppa vi är gumman! Vet inte riktigt om du har mer pengar idag än igår, men det skiter jag i, haha!
Klockan 20.03 rullar du in på Kalmars järnvägsstation och jag ska ta emot dig med öppna armar!
Det blir första gången du hälsar på mig, åh så roligt!

Bilder ska tas ikväll kan jag lova... Oj oj oj!
Hörs sen igen, puss och kram!

1 kommentar:

Hanna sa...

Haha pengarna har tyvärr inte växt!
MEEEEEEEEEEEEEN
Det skiter jag i!!!

Åh va kul det kommer bli!!

PUSS SES SNART MIN HALLONBÅT