tisdag, februari 03, 2009

Trött

Usch, vaknade för ca 1 ½ timma sen. Tänkte ta en liten "nap" på ca 30 min. Jo, det gick ju bra. Sov i ungefär 2 timmar, fasen också! Nu kommer jag inte kunna sova sen.. Jaja, då har jag i allafall en anledning till att läsa lite i anteckningarna innan jag somnar. All disk fick jag också diskat nu när jag piggnade till + att gjorde i ordning en skål med vindruvor som jag köpte idag. Väldigt gott!
Var och handlade på ICA MAXI förut, inte det lättaste att cykla med datorväska + två påsar fulla med mat, haha! Hoppas verkligen inte att någon såg mig ;-) Men det gick väl ganska bra ändå. Nu har jag lite mat i kylskåpet i allafall. Men i morgon blir det att äta ute med några i min klass, ska bli väldigt roligt! Vi ska fira två tjejer som har fyllt år, så vi ska gå till ett ställe som heter Byttan. (Bild på det längre ner) Så där ska vi äta kl. 20 i morgon. Det ligger väldigt nära mig så det är väldigt skönt för en gångs skull, skippa cykeln liksom :-)

Igår var vi föressten hos Benita som fyllde 23 år. Det var jag och 6 andra från min klass (Therése, Emelie, Isabelle, Therese, Jens och Jocke) som var där och vi hade väldigt trevligt. Åt god mat, drack vin och cider, pratade och hade allmänt roligt! Benita fick pengar till att gå och sola (hittade inget ställe där vi kunde köpa solkort) och sedan fick hon två tårtor med 23 ljus, väldigt generöst ;-) Haha nejdå! Men det var väldigt gott och trevligt! Det blev väl resultatet att jag blev väldigt trött nu på eftermiddagen. Man har ju direkt överflöd på sömn efter dessa veckor i skolan, med allt vad det innebär. Alkohol och fester osv. Men det har varit värt varandra sekund, haft jättekul! Nu säger jag godnatt för idag, så hörs vi kanske i morgon!

Funderar på och skippa föreläsningen i morgon, den gav inte sådär supermycket idag och det är ju ungefär samma i morgon. Vi får se hur dags den är.. Men annars tar jag ju självklart den tiden till att plugga, man får inte gå miste om tiden nu!

Godnatt alla, sov gott!

Benita står och lagar mat

Får sin fina present av mig, Therése och Emelie ;-)

Självklart så ska jag alltid rimma..
"När du är trött på all skola', ta då dessa pengar och gå och sola" ;-)
(Hon fick 300 kr)

Jättegod mat!

Therése, Emelie och Jens (som för övrigt också är från Norrköping, precis som mig och Therése)

Födelsedagsbarnet och Therese

Isabelle och Jocke som är från Stockholm! Och Therése då ;-)

Benita blåser ut dom 23 ljusen :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar. tack för hjälpen. hihi de är sååå svårt.

va kul med födelsedagskalas =) Blev sugen på tacos nu.. hihi,.

allt brà? när skulle du fota dig?

kram