måndag, februari 23, 2009

Svar!

Jag har inte sett att jag hade fått massor av kommentarer på detta inlägg, så jag tänkte att jag kunde svara på dom kommentarerna här nu istället :-)

Svar till ik (Ida Karlsson?)
Jag tror det är du gumman, hehe.. Ja, det har blivit lite mysigt hemma hos mig nu! Hoppas du kan komma så fort du kommer hem från Asien. Tänker på dig massor! Men jag kommer ju hem snart, bara några dagar kvar nu :-) Puss på dig älskling!

Svar till Soffan ;-)
Tack gumman, vad gullig du är! Ja, du får verkligen komma hit snart. Och jag måste få se hur du bor ju! Hoppas du hade det bra i Halmstad gumman, ses vi i morgon i skolan? :-)
Puss

Svar till Elin
Tack pärlan! Visst blev det mysigt? :-) Men mycket är tack vare dig vetu.. Din hjälp på IKEA och dina möbler. Du måste få en slant för dom någon dag. Guld värt :-) Jag troligtvis hem på torsdag kväll. Hoppas vi kan ses en stund i helgen? Ni kanske kan komma hem och äta hos mamma/svärmor? ;-)

Puss på dig min svägerska♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: han gillar det mesta nu, han är nog för liten för att förstå vad man sjunger =)