söndag, februari 22, 2009

Frukost?

Vet att det är lite sent att äta frukost nu, men jag har städat och fixat lite. Känner mig väldigt duktig måste jag säga ;-) Dammsugat, torkat av och moppat. Nu är det fint här hemma igen! Nu sitter jag som sagt framför TV:n och äter en god frukost/brunch/middag, kalla det vad ni vill ;-) En stor kopp te med smak av citrusfrukter, ett glas juice och scones, la några körsbärstomater på sidan också! Mums!
Benita, Therése och Emelie bakade scones i torsdagsmorse som vi åt till frukost, så himla gott. Det blev massor över så jag tog hem lite, visserligen så var den lite torr idag men äsch. Det går ner, så är det så mättande också!

Snygg matchning på porslin, eller vad säger ni?
Så blir det när man har gemensamt kök. Man tar vad man hittar ;-)

Nu blir det att duscha och ta det lugnt. Puss sålänge

1 kommentar:

Emma sa...

Vem Lisabeth? Honan? HAHAHA!!! Ja din frukost ser makalost god ut :) Har du verkligen TRE sockerbitar i te:t?? :)