tisdag, februari 17, 2009

ÄNTLIGEN FLYTTAT♥

Jaaaaaaa! Äntligen har jag kommit på plats i nya "lägenheten". (Skriver lägenheten, rum låter så fjuttigt). Det är ju ändå en hall och toa också :-)
Efter en hård kväll igår så försov jag mig i morse, vaknade 10.40. Familjen skulle anlända runt kl. 12 så det var bara att studsa upp bakis och packa och städa! Hann nästan göra allting klart innan dom kom. Kändes jättekonstigt när jag såg dom komma utanför, åh vad jag hade saknat dom!
Vi åkte upp till mitt nya boende och började lasta in allting. (Min 19.4 m2 lägenhet, utan kök). Det gick jättefort, så vi åkte till IKEA direkt efter. Mitt konto är typ länsat nu, fan! Har typ inga pengar kvar på sparkontot :-( Vill ju verkligen åka utomlands i sommar, får se om jag kan spara pengar ändå.. Men jag vill ju ändå få i ordning här i lägenheten. Var tvungen att köpa massa saker. Men fint blev det, jättefint! :-)

Det känns jättebra att jag har fått i ordning nu. Nu är det verkligen mitt! Mina grejer, min lukt och min stil :-) Vad tycker ni, tycker ni att det blev fint?

Hittade mycket på IKEA..

Pappa och Elin (min svägerska) försöker montera ihop soffan!

En utslagen storebror :-)

Hallen!

Mitt rum!

Från en annan vinkel..

Fint med stort fönster!

Toaletten!

Allt är ju självklart inte färdigt.. Har lite saker kvar som jag ska köpa! I morgon tror jag att jag ska kolla på lite grejer. Duschdrapperi, tandborstmugg och lite sådär :-)
Men åh, så skönt att äntligen vara här! Nu har jag mitt eget

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ditt egna boende!

Helena sa...

Vad fint och mysigt! Jag har en likadan soffa i mitt rum i Norrköping :D Grattis! Puss sötnos!

Anonym sa...

Gud vad fint du har fått det gumman. Jätte fin rosa matta i hallen. Längtar till jag kan åka ner till dig =) Puss ik

Anonym sa...

guuud va fint du har fått det stumpan!! sjuuukt snyggt! Ser fram emot en liten visit när jag kommer tillbaka efter helgen hemma i hstd;)

Anonym sa...

Åh va bra det blev hjärtat!! Svinmysigt ju!! Ses snart igen! Puss "svägerskan" :D