onsdag, februari 11, 2009

Coyote Ugly och annanas

Såhär dags denna onsdag så sitter jag just nu nyduschad. Så himla skönt! Älskar verkligen att duscha. Sådär riktigt varmt.. :-)
Idag har jag inte gjort sådär jättemycket, förutom att ha pluggat då såklart. Annars har jag verkligen inte ansträngt mig till att göra något. Kan vara skönt med sånna dagar också ibland..

Så nu tänkte jag fortsätta att inte göra någonting, så jag ska gå och skära upp lite annanas för att sedan titta på film en liten stund. Vet inte hur länge jag orkar vara vaken, men det återstår att se. Tänkte se Coyote Ugly, det var sjukt länge sen jag såg den. Lånade den av Therése igår, så nu blir det att bänka sig framför datorn med annanas och sköna kläder. (Adam Garcia är ju också för övrigt väldigt snygg i den filmen...)
I morgon är det seminarie på uppgift 2, sedan blir det plugg på dagen och sen filmkväll hos Benita! Det låter väl ändå som en okej torsdag?
Fredag, lördag och söndag blir det ju plugg rakt igenom. Ja, förutom middagen på lördag då! Då kan jag ju inte sitta hemma. Alla dag och allt!

Just det, vi har fått våra partnerföretag idag! Haha.. Men det berättar jag mer om i morgon! Nu blir det annanas och film. Adjö :-)

Inga kommentarer: