onsdag, februari 18, 2009

Erik Wedberg

Som några utav er vet så är jag riktigt kändisgalen. Älskar kändisar och allt som hör därtill! Jag är även en riktig hejare på att ringa in till olika radioprogram för att göra min röst hörd, eftersom jag som sagt är galen i kändisskap. Vill bli lite känd kanske, vem vet... ;-)
Hur som helst så bara älskar jag Erik Wedberg på Rix FM. Han ser bra ut, verkar jättego och har SJUKT SNYGG RÖST! Har ringt in och pratat med honom 2 ggr tror jag, har ett klipp inspelat på mobilen.. Kanske kan lägga upp det i morgon, om det går :-)

Efter att jag hade lyssnat på honom i förrgår när han spelade upp "den gemensamma nämnaren" som det heter, så tyckte jag att en låt var så himla bra. Ett intro.. Jag hann aldrig skriva upp vad låten hette, så jag tog tillfället i akt att maila honom :-) Skrev jättesnällt och gjorde lite glada gubbar i mailet och avslutade det hela med "Kram Emelie".
JAG FICK SVAR! :-D *överlycklig*

Tjena Emelie!

Det var John Parr med låten "St Elmos Fire". Den är jävligt skön faktiskt!

Ha det gött!

*************************************************

MVH, Erik Wedberg Programledare/Musikassistent - RIX FM

JAG SVÄVAR PÅ MOLN! Nu har jag pratat med honom 2 ggr och även mailat med honom!!
Måste han vara upptagen? :-( Haha! Himla Erik..

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! va rolig du är!

Anna -Ljubov sa...

hehe va säger du om jag säger att jag känner han , och har träffat han 2 gånger ;)