fredag, februari 27, 2009

Älskade fredag ♥

Nu sitter jag här vid köksbordet. Solen lyser in genom fönstret och jag bara njuter av att vara hemma! Jag har precis lagt i brun färg i ögonbrynen, så nu sitter jag här och väntar på att dom ska få lite färg. Ska strax gå in till stan, ska nämligen klippa mig idag! Som jag har längtat! :-) Kommer inte ihåg när jag klippte mig sist, var nog väldigt länge sen. Blir så himla dyrt om man ska slinga och klippa håret samtidigt, blir ju över 1000 spänn. Men idag ska det bli gjort! Undra hur stor mage Kim har fått nu också, hon ska ju ha barn snart :-) (Det är också en av anledningarna till varför jag passar på att klippa mig nu).

Sedan så ska jag och Ida åka och handla lite mat tills ikväll. Eftersom jag är ensam hemma då mamma ska på kryssning till i morgon så ska vi äta lite god mat hos mig och bara mysa! Vi ska också prata massa och titta på Let's Dance, såklart! Sen måste jag få in lite plugg däremellan också, suck.

Men nu blir det att ta ut färgen ur ögonbrynen, fixa i ordning sig och gå ut i solen.
Mot Mates, mot Kim! Självklart ska jag visa en före/efter bild sen med, ni måste ju få se hur det blir :-) Puss

Nu vill jag bara ut i solen! :-)
(Bild tagen från köksfönstret, ut mot Södra Promenaden)

Inga kommentarer: