lördag, februari 07, 2009

Schlagerkväll

Sådär, då har man ätit en lördagsmiddag också. Det blev pasta och baconsås, helt okej! Var ju inte det godaste jag har ätit, men det funkade. Jag var ju på stan en sväng förut, köpte lite nödvändiga saker, smink t.ex. Kikade även in på Carlings och hittade en söt top för 99 kr. Hade inte med mig mitt presentkort på 100 kr, attans. Men jag köpte den ändå.. Tänkte att jag skulle ha den ikväll!

Ikväll blir det nog fest skulle jag tro. Melodifestivalen och allt, vill verkligen se det! Men vi får väl se vad resten av gänget tycker. Jag är bjuden till Lotta vid kl. 18, men jag tror inte jag hinner till dess, måste röja lite här hemma känner jag. Diska, plocka i ordning lite och sådär. Sen ska man ju göra i ordning sig lite också. Mycket att hålla reda på en lördagskväll som denna ;-)
Och i morgon så har vi ju bestämt att plugga och skriva på vårat arbete, men usch. Jag vill verkligen inte det! Vi har dessutom bestämt att träffas kl. 9, på morgonen liksom! Och jag ska ut ikväll? Det kommer inte gå.. Jag vill verkligen ta vara på den här helgen nu när jag inte kan gå ut nästa =/ Vi får väl se hur det blir. Jag kommer ju inte göra så bra ifrån mig om jag festar ikväll, kanske kommer hem runt 3 i natt och ska upp kl. 8 i morgon bitti. Nykter lär jag väl inte vara heller, hmm.. Som sagt.. Får väl se hur det blir!

Nu ska jag ta tag i allting för att sedan göra i ordning mig. Hinner slinka in med en "outfit" bild sen, så kan ni få se nya topen och sådär. Tänkte prova en ny frisyr med :-)

Hörs snart igen!

Inga kommentarer: