tisdag, februari 10, 2009

Haha Sophie :D

Sophie som jag bor hos åker på semester med familjen till Vietnam i morgon, så igår och idag så har hon varit här och packat lite grejer, jag har dock aldrig varit hemma när hon har gjort det. Så eftersom jag inte kommer träffa henne innan jag flyttar härifrån så tänkte jag att jag skulle skriva en liten lapp till henne och sätta på hennes resväska. Så jag skrev något i stil med:

"Hej Sophie! Ha det så jättekul på resan nu och sola massor åt mig med! När du kommer tillbaka så kommer du komma hem till ett städat rum ;-) Vi hörs när du kommer hem igen! Kram Emelie"

....men sedan så kom jag på att jag var tvungen att tacka för att jag har fått bott här liksom! Så då skrev jag en till post-it lapp och satt bredvid:

"TACK för att jag har fått bott hos dig dessa veckor. Har varit guld värt! KRAM"

Så när jag kom hem förut så såg jag att väskorna var borta och att det låg två post-it lappar på skrivbordet:


Haha, så kul! "Förlåt, men jag snodde ett grönt äpple av dig med! Hade glömt fixa nått till min bussresa :O ". Skrattade när jag såg lappen, haha. Vad rolig hon är!

SJÄLVKLART SKA DU TA ETT GRÖNT ÄPPLE FRÅN MIG SOPHIE :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

hahha va fan, du kan ju inte lägga ut min skitslarviga handstil sådär bara ;ppp