lördag, februari 14, 2009

Fortfarande Alla ♥ Dag

Hej hjärtevänner

Hur mår ni? Har ni haft en bra Alla hjärtans Dag? Det har jag haft. Eller den har inte varit så märkvärdig, men den har varit bra!
Dagen började med att jag åkte ner en sväng på stan och handlade lite grejer. Bl.a ett par jeansleggings från Vila, ganska klarblå. Sen så cyklade jag till skolan där Therése, Isabel och Emelie var som hade suttit och pluggat flitigt från kl. 9. Jag kom dit runt kl 12. Jag försov mig lite då jag somnade jättesent i natt, var väl inte förrän kl. 04 så det var rätt okej ändå att jag gick upp kl. halv 11. Hur som helst... efter att vi hade suttit där till kl. 16.45 så cyklade jag och Therése hem i raketfart.
Vi skulle ju på middag kl. 18 så det var att hoppa in i duschen, hoppa ut, slänga på sig outfit och smink och cykla bort till restaurang Italia. Jag har nog aldrig gjort i ordning mig så snabbt i hela mitt liv, haha! Duscha kroppen, sminka mig, klädde på mig och platta håret på 30 min (!) Rekord ;-)

Där var det jättetrevligt. Det var jag, Therése, Johan, Danne, Emelie, Geson och Linus Hellman. Ett komplett Norrköpingsgäng helt enkelt! Vi åt förrätt och varmrätt som bestod av: Vitlöksbröd (mums!) och sedan Black & White med bearnaisesås och rödvinssås, klyftpotatis till det. Och självklart ett glas vitt vin! Tror hela kalaset gick på 252 kr. Det sved lite när jag lämnade kontokortet för att betala, men jag kände...vadå, det är ju bara Alla ♥ Dag en gång om året :-)
I morgon blir det plugg hela dagen, men jag lär skriva några inlägg här ändå. Det är ju inte det roligaste att plugga direkt, och sen så måste jag ju ta några pauser också... Så vi hörs i morgon igen godingar!

Hoppas ni har haft en jättemysig dag med alla närmaste :-)
Ni är underbara

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, tack! Hoppas du hade en bra alla hjärtans dag. / Jasmine & Joline