söndag, februari 22, 2009

JÄVLA SKIT!

Åååhh, är så jävla förbannad just nu! Jävla skitmobil, HATAR 3!! Efter att jag har flyttat så har jag inte kunnat prata i telefon p.g.a att det inte är någon jävla mottagning i detta hus! Alla andra har mottagning förutom jag. Har kunnat skicka sms och så, så man har ju kunnat vara nåbar i allafall. Men ikväll...... DÅ GÅR INGENTING! VAD ÄR DET FÖR PROBLEM?

Åh, är så jävla förbannad!! Hatar när folk inte får tag på en! Det är en annan sak om man inte har pengar på mobilen för då kan ju ändå alla få tag i mig! JAG SKA BYTA OPERATÖR, DET ÄR EN SAK SOM ÄR SÄKER!
Åh, är så jävla irriterad!!

(Ursäkta alla svordommar, men nu är jag fan förbannad!)

2 kommentarer:

Emma sa...

Ja men minns du inte att vi kallade lisabeth for honan och kerstin for karring? :D Ps. jag hatar ocksa 3!

Anonym sa...

haha 3 suger..!!

jAA HAN ÄR MIN LILLA SÖTNOS! Det går så fort. händer saker för varje dag som går nu