lördag, februari 14, 2009

Alla ♥ Dag

Mm, nu är det alla hjärtans dag och jag ska snart sova, men först så måste jag duscha. Vill noppa och färga ögonbrynen också, tror jag ska göra det.. Kanske kommer komma i säng lite sent idag, men äsch. I morgon blir det ju plugg och massa annat så då kommer jag inte hinna fixa med detta. Lika bra att fixa med det nu och ha det gjort :-)

Föressten.. Min rumskompis (lägenhetskompis) Hanna och hennes kompisar gick ju över till grabbarna bredvid förut. Hanna hade ingen dricka, så snäll som jag är erbjöd jag mig att ge henne mitt vin! Det har legat i kylen rätt länge, typ 2 veckor. Det är bara 7 % eller något sånt, äppel och kanel vin. Smakar som äppelpaj, väldigt gott! Så hon blev jätteglad och tackade mig jättemycket! Äsch, lika bra att dom tar det. jag kommer inte dricka upp det där i allafall. Och sen fortsatte jag att vara snäll. Diskade hennes och min disk, dammsugade hallen och ställde i ordning alla skor! (2 tjejer bor här = tusen skor). Diskade lite glas som tjejerna hade använt i kväll också, Hanna sa: DISKA INTE, DET SKA DU INTE BEHÖVA GÖRA! Men som sagt.. snäll som jag är (haha, jäkligt tjatigt det här) så gjorde jag det!
Så nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete. Det hade jag nog gjort ändå, men nu kommer jag kunna somna ännu bättre när jag vet att jag har varit riktigt snäll!

Egentligen får jag ju inte ge henne alkohol eftersom hon inte är 20, men jag erbjöd mig att köpa ut till henne i allafall. Ska nog göra det på måndag när jag ändå ska köpa åt mig själv! Hon blev jätteglad när jag frågade.. Vad fasen, man vet ju själv hur det var när man var 18 och inte kunde köpa egen dricka. Mötte ju mamma där i hallen några gånger med gröna systempåsar (dom var ju gröna på den tiden) och mamma fråga: Vart har du fått tag på det där??
Då blev man lite paff! Min bror var ju inblandad där på ett hörn ibland, haha. Men äsch, alla vet hur det var! Hur som helst.. jag är snäll och jag erbjuder mig att göra sånt! Det uppskattas ;-)

Nu
ska jag gå och noppa ögonbrynen, ta en varm dusch, prata med Lelle och sedan sova!
I morgon bitti blir det plugg, även på eftermiddagen en stund. Sen blir det att ta det lite lugnt en snabbis, göra i ordning mig för att sedan gå och äta en god middag :-)
Hoppas ni får en underbar dag! Pussas och kramas mycket med familj och vänner, det är ju ändå kärlekens dag! :-)

Vi hörs om några timmar mina hjärtevänner

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu finns videoklippet uppe =)

Anonym sa...

haha jao kasnke lite annurluna :) men jag kan le utan att visa tänderna fakstikt ;P haha! Bara för de ska jag tänka på de nu ;P hahha! Men tack så mkt :)