tisdag, februari 17, 2009

Måndagen den 16 januari!

Nu är jag onykter, jag vet.. Men jag känner att jag vill skriva detta inlägg allafall.. (Jag har kollat igenom det flera gånger för att kolla stavfelen, men...).
Nu är det äntligen 17 januari - OCH JAG SKA FLYTTA SNART! Om några timmar... men tänkte bara skriva hur jag har det här i Kalmar ca 02.00.
Det är sådär...massa saker som gjort mig fundersam. Ni som är jättenyfikna kan maila/smsa/ringa mig så kan jag berätta. Nu måste jag försöka städa lite och tänka på annat.. (Vet att klockan är mycket, men är jag inte allt för onykter så kan jag berätta vad det handlar om...).

Skriver en bättre förklaring på allting i morgon!
I MORGON (OM NÅGRA TIMMAR) KOMMER MAMMA, PAPPA, MIN BROR OCH HANS FLICKVÄN! ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!

Hörs i morgon bitti!
(Alla som jag har skrivit sms till:
...Att jag tycker om er extremt mycket..
Jag menar det!).

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Notera att du skrivit 16 januari i rubriken ;) haha är du säker på att du inte var JÄTTEonykter när du skrev? Har en tendes att bli så vid tentaslask