söndag, februari 22, 2009

Inflyttningsfest

Igår var det dags för en liten inflyttningsfest, jag tänkte ha några tjejer hemma på förfest för att sedan gå vidare. Vi blev 12 st.. 12 st på 19,4 m2 blir ingen stor yta var. Man är ju inte direkt i hallen och på toan så det blev väl max 1 m2/person. Haha!
Jag citerar Helena när hon kom in: - Shit, jadu.. Det här var verkligen 19 kvadrat!

Yes, så bor jag. Men alla var väldigt välkomna ändå, sen så hade vi ju riktigt trevligt också. Vi delade upp oss lite efter att vi hade varit hos mig, några gick till Kåren och några gick till Palace. Där var det ganska bra drag så vi hade kul :-) Somnade runt 3-tiden.
Idag är jag inte lika pigg som jag var igår kväll, men det är inte så farligt. Jag ser mest all disk framför mig... Jaja, det hör till har jag hört. Men efter jag har städat så ska jag ta en varm dusch, stoppa i mig något att äta och sedan läsa lite marknadsföring. Det är så jag har tänkt i allafall!
Men jag kan ju börja med att städa..

Här kommer några bilder från gårdagen:

Therése (från Norrköping), Emelie (från Gotland) och Josefin (från Örebro)

Johanna (från Hedemora) och Therese (från Lund)

Isabel (från Stockholm) och hennes syster som var på besök.
Sen Therese (från Borås) i röd tröja och hennes vän som också var på besök.

Som ni ser så fanns det inte jättemånga sittplatser, men det funkade..


Min dricka under kvällen, Rosé med sockerdricka

Såhär såg jag ut under kvällen!



Ett litet videoklipp från kvällen!

Det här möttes jag av när jag kom hem...
Var det så hårt igår att till och med lampskärmen fick sig en dänga?

Jaja, städdags nu kanske?


TACK FÖR EN ROLIG KVÄLL IGÅR TJEJER!

Inga kommentarer: