måndag, februari 16, 2009

Tentan gjord!

Yes, nu är tentan äntligen gjord. Men tror tyvärr jag kommer få göra om den, eller tror.. jag är typ 99 % säker. Jag svara inte ens på alla frågor, försökte, men det gick verkligen inte på vissa! Gjorde i allafall så mycket jag kunde och jag satt från kl. 8-11.15 så...jag kändå ändå att jag hade gjort "bra" ifrån mig.
Nu är det marknadsföringskursen att rikta in sig på, sen tentan på den. Nu vet man ju hur man ska lägga upp det till nästa tenta i allafall! Omtentan är runt den 4 april tror jag, så man hinner ju i allafall läsa klart marknadsföringskursen innan och tur är väl det.
Nu ska jag glömma den här tentan för ett par timmar (och förhoppningsvis) dagar! Denna dag ska jag ägna åt att diska, städa och packa för att sedan göra i ordning mig och ge mig till "taket" för att festa med klassen.
Anledningen till att jag ska städa och packa är ju för att jag flyttar i morgon, hihi :-) Det ska bli så himla kul! Äntligen flyttar jag hemifrån på riktigt! Var och hämtade ut mina nycklar förut, så i morgon händer det äntligen! Min mamma, pappa, bror och hans flickvän kommer ner runt 12-tiden i morgon, så då blir det att börja lyfta kartonger och möbler (har inte sådär en himlans massa möbler så det ska nog gå bra).
Nej, nu blir det att sätta fart med att diska. Ni vill inte veta hur det ser ut här.. I allafall inte du mamma ;-) Haha!


Äntligen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din första lägenhet älskling!
Nu har du en herrskjorta special i min blogg!

Släpp tentan och ha en underbar tenta fest ikväll! Det är du värd!

Puss o kram

Anonym sa...

Ja den gula är från H&M! Jag gillade den också mest. Funderar starkt på att investera den. Så fin till slitna jeans osv i vår :)