onsdag, februari 11, 2009

Kors i taket

Min rumskamrat dammsuger! Herregud, vad har hänt? Och utan att jag ens har sagt någonting? Det här är första gången jag har hört henne dammsuga på dessa 3,5 veckor. Till och med JAG har dammsugat oftare, tror det är 2 gånger.. (Kanske har hon smygläst min blogg utan att jag vet någonting....?)
Man kanske ska gå ut och smula ner lite på golvet? Eller varför inte kladda lite på hennes handdukar i badrummet. Jag känner att jag ligger lite efter i sånna saker!

SJÄLVKLART SÅ SKOJAR JAG, MEN MAN BLIR JU NÄSTAN LITE SUGEN...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okej. Ja de kostar typ 800 kr. Så då är de ju bättre att ladda ner det. Aha ok, skummt. Hoppas de löser sig. Kramar

Anonym sa...

Svar:hihi joo de skulle jag ju kanske kunna göra. ska bara ta mig för att filma med. =)

usch ja vill inte ha snö. blä. vill ha vår nu!

kram