torsdag, februari 05, 2009

Hos Benita

Nu är vi hos Benita, samma gäng som vanligt ;-) (Jag, Therése, Benita och Emelie). Vi har varit i skolan tidigt idag och sedan hade vi vårat seminarie, som för övrigt gick skitbra! Så nu är vi hemma hos Benita och ska käka lite mat; wok, ris och kycklingfiléer. Mums! (Får väl antagligen plocka bort lite wokgrönsaker, men...) Ett steg påvägen, eller vad säger ni? ;-)

Sen ska vi äta god fruktsallad och påbörja nästa uppgift som vi har till nästa torsdag. Den ska banne mig bli lika bra som den här! Minst! Och sen ska vi såklart plåstra om Emelie som har feber. Snäll hon är som ställer upp idag, stackarn. Hon mår jättedåligt! En eloge till dig!

Nej, nu ska jag se hur det går för tjejerna i köket. Kanske dags att rycka in med mina matlagningskunskaper? Erhm... ;-)

3 kommentarer:

Helena sa...

Med tanke på hur det gick på hemkunskapen för dig och mig så kanske du ska ta det liiite lugnt med hjälpen i köket? :D Haha! Men vet du att jag faktiskt fick ett MVG, vad fick du?

Puss på stjärten :d

Anonym sa...

Svar: jaa men va kul att ta med kompisar också ju! =)
Jag tycker de var sådär på att sminka.. ja sminkade mig ju inte ngt extremt, utan väldigt naturligt å de blev ju helt ok...
men man får nog vara noga med att påpeka vad man vill ha.

kram

Anonym sa...

svar. då ska ja kolla in det senare, hinner inte nu!.

kram o trevlig helg,