tisdag, mars 03, 2009

Tvättid

Tvättid idag igen, eller igen och igen.. Var i försig två veckor sen nu. Tänk att jag har bott här exakt två veckor idag! Inte klokt vad tiden går.. Såhär ser mitt boende ut om ni inte har sett det :-)
Har i allafall tvättat en maskin nu, är inne på min andra. Blir nog totalt 4 st skulle jag tro, brukar bli det. Mammas tvättråd följer jag ju verkligen inte kan jag lova, då blir ju hur många maskiner som helst.. strumpor tvättas så, tröjor så, skjortor så.. Äsch, va fasen. Bara slänga in skiten och trycka på 40 grader ;-) (Ungefär). Idag blir det lakan/handdukar, vitt, svart och färgat. Haha, vem bryr sig egentligen om det? Min tvätt liksom...

Medans jag springer upp och ner från tvättstugan (varför heter det stuga?) så läser jag lite i nya VeckoRevyn som jag fick hem från Blondinbellas sammarbete med dom. Detta nummer skickade dom ut gratis till ett visst antal och jag var snabb som attan och klickade hem en tidning, så idag låg den i brevlådan. Vad gör man inte för gratis-saker?

Nu ska vi se om vi hittar något skvaller som jag kan dela med mig av.......

Inga kommentarer: