torsdag, mars 26, 2009

Har ni saknat mig?

Nu hoppas jag innerligt att alla svarar: JAAAAAAAAA! Eller? :-)
Jag har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn denna vecka. Har knappt varit hemma någonting då tiden har gått åt till att plugga och skriva partnerföretagsrapporten.
Nu har jag varit hemma i ca en timma så jag tänkte att jag skulle skriva ihop ett litet inlägg lite snabbt sådär, för jag ska snart gå igen. Idag fyller nämligen Emelie 26 år, "Gotland-Emelie" som hon kallas. Hela 26 år ;-) Så ikväll blir det att unna sig lite vardagslyx och gå ut och äta på restaurang Italia. Det ska bli väldigt mysigt! Så nu måste jag faktiskt börja göra i ordning mig lite. Hinner jag så lägger jag upp en dagens :-) Det är ju inte allt för ofta jag gör det menar jag....

*
Angående förra inlägget så skriver jag ett enskilt inlägg om det i morgon.


PUSS

Inga kommentarer: