måndag, mars 16, 2009

Kvällens

Efter tentan så blir det fest, alltså tentafest. Känns bra att få träffa klassen såhär och tänka på någonting annat än plugg för omväxlings skull :-)
Och då undrar ni ju förstås hur det gick på tentan? Och då säger jag: HA! Det får ni veta om 2-3 veckor då dom är rättade ;-)

Haha, nejdå.. Alltså grejen är ju den att tror man att man får U (underkänd) så kan man lika gärna få VG. Tror man att man är godkänd och pustar ut så kan man få U. Alltså det beror helt på hur man formulerar sig osv. Så, jag hoppas hoppas hoppas innerligt att jag kan få bli godkänd denna gång. Jag skrev svar på typ allting och svaren tog upp hela sidorna (kanske bara är babbel, vad vet jag) men det kändes ändå OK när jag gick ut ifrån salen.
Sen är det bara att vänta, och ja.. Blir det en omtenta så blir det, annars blir det en till fest kan jag lova ;-)

Leggings - Homemade
Svart och vit tajt klänning - H&M
Mörkgrå längre t-shirt över - Nattas :-)
Svart kavaj - Carlings


Vad gör ni ikväll?
PUSS

Inga kommentarer: