fredag, mars 06, 2009

fortsättning....

Efter vi hade varit där så åkte vi till skolan där vi hade en föreläsning, sen cyklade jag hem till mig. Var sjukt trött igår eftermiddag, hade inte somnat förrän 01.00 natten innan och sen vaknade jag kl. 06 på morgonen då vi skulle åka tidigt till Öland.
I går eftermiddag tog jag det bara lugnt, lagade mat och åkte och solade på Nordic Club här i Kalmar. Nu börjar jag få lite färg på huden känner jag, härligt! I morgon ska jag nog sola igen, men kanske täcker över ansiktet en stund så man inte bränner sig (!)

Idag har det varit föreläsning och genomgång på tentan, som för övrigt inte gick bra... Men men, hänger inte läpp för det. Bara att kämpa vidare :-)
Sen har jag bara tagit det lugnt, en fredagskväll som denna. Väldigt skönt och bara "vara". I morgon blir det nog lite mer fart på det hela, men ska nog inte ut. Kanske kan dricka ett par cider och sedan gå hem. Jag får se vad jag känner för...

Nu.... Nu känner jag för att ge mig på att klippa sönder mina tights. Åh, undrar hur det blir! Antingen blir det skitbra eller så går det åt skogen och jag får slänga dom...
Återkommer med resultatet....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så härlig Emelie. Tentan som för övrigt inte gick så bra.. Hihi, skönt att du är positiv. Tänker på dig! Kram