torsdag, mars 12, 2009

God morgon!

Emelie är uppe med tuppen idag, eller ja.. Min tupp vaknade lite sent idag, ungefär 7.45. Då var det snabba ryck eftersom jag trodde att jag började 8.30. Gjorde ordning mig, stoppade ner matlådan och cyklade iväg. Men när jag kom hit så började vi tydligen kl 9. Fasen att jag inte visste det, då kanske jag hade hunnit äta frukost. Jag är så dålig på det där med frukost, även fast det är sjukt gott!

Nu sitter jag i allafall i datasalen, vi har "datorkunskap". Vet inte riktigt vad kursen heter, men skitsamma. Vi ska i allafall labba i PowerPoint och Excel nu på morgonen! Jag har egentligen Word kvar också eftersom jag inte gjorde det i februari, så... vi får väl se om jag hinner med det nu på morgonen!

Nej, nu måste jag visa vad jag kan.
Låt mina PowerPoint kunskaper komma fram! ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

aa jobbade då också jupp haha =)
nejnejnej för fan heller, vill därifrån så fort som möjligt :) värsta skiten är det alltså!

Okii vad nice då =) men du trivsen så länge då? :)

hahaha visst är den skön.. så jävla rolig är han :D

hihih jag gick också och la mig =)

Anonym sa...

Åh vi vill ha dig här med gumsan :)

Hahaha jag kollade dagens mening angåend ett av dina blogginlägg längre ner. Det blev i dag I ran shirtless with a jar of honey beacuse I'm sexy as hell! Haha.

Lycka till med allt plugg du är super duktig älsk :)
PussPUss(vink) ;)