lördag, mars 14, 2009

No title

Nyduschad, men känner mig fortfarande inte som en ny människa. Idag är jag inte på topp, tanken på att jag måste plugga gör så att allting känns botten. Men vad ska man göra? Det är bara att fortsätta att titta på föreläsningsanteckningarna.. Men jag har ju en tendens att skjuta upp allting hela tiden. Självdiciplin är det som gäller egentligen, men det är svårt.

I natt gick somnade jag inte förrän kl. 04.30. Ni hörde rätt, halv 5 i morse! Jag var uppe och skrev med Lelle på msn till ungefär 01.30, sedan pysslade jag med annat. Ville verkligen inte gå och lägga mig. 02.21 började jag att skriva dagbok (en dagbok som jag har skrivit i sedan jag var 14 år) och jag hade inte skrivit klart förrän klockan var 03.20. Alltså en hel timma!
Jag tror jag skrev runt 8 sidor. Lyssnade samtidigt på världens bästa musik, så klockan var över 4 när jag släckte lampan på nattduksbordet. Idag är jag inte allt för pigg (vilket man kan förstå) men som sagt. Det är bara att plugga som gäller! Finns inga bortförklaringar.
Jag känner på mig att det blir lite tentastädning sen också. Ni som inte vet vad det betyder är när plötsligt allt annat blir roligare än att plugga, städa t.ex.
Städa är aldrig roligt, men när det blir roligare än att tentaplugga... då... då är det illa!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄLSKLING!!! du är bäst i världen o jag fick världens finaste sms av dig i natt som jag inte svarat på än (skäms)..men du vet att du är världens bästa vän ändå!! finns inga bättre än du o natta i hela världen!! vi hörs sen babe!! o jag håller med you don´t know what you´ve got til you missing it a lot! hassle, så sjuuuuuukt bra!! måste bara få natta o tycka det också;) PUSS ÄLSKLING<3 miss u like crazy<3