onsdag, mars 04, 2009

Öland i morgon

I morgon bär det av till Öland. Jag, Benita, Therése och Emelie ska åka till vårat partnerföretag som vi kommer "arbeta med" till den 25 mars. Stället heter Wannborga Vin & Lamm och ligger i Köpingsvik på Öland. På Öland har jag inte varit sen jag var väldigt liten, så det ska bli jätteroligt med en utflykt i morgon!
Vi ska intervjua en kvinna som jobbar där, tror hon är chef eller något (?) Vi ska vara där kl. 9.00, så vi har hyrt en bil 07.30. Det är ungefär 5 mil dit, men det är skönt med lite tid på sig. Vi hittar ju inte direkt på Öland ;-) Sen får vi nog slåss om vem som ska köra bilen, haha. Alla lär vilja köra den då vi annars jämt cyklar runt i denna stad. Jag älskar ju att köra bil så ja SKA fasen köra!

Nu måste jag göra i ordning mig inför natten känner jag, annars lär jag aldrig komma i säng. Ut i köket och diska tallriken, duscha, stäng av datorn och sov. (Ska upp 06.00!)

Vi hörs i morgon, godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Tack :) Skulle kunna skriva långa uppsatser om just detta. Kul att du tittade in förresten :)