onsdag, mars 04, 2009

Ledig

Nu har jag precis ätit frukost, eller det var väl en halvtimma sen, men jag sitter fortfarande kvar framför tv:n. Tittar på "Emmerdale" som dom så fint har översatt till "Hem till gården". Herregud vilken töntig serie.. Ni vet en sån där riktig brittiska. "Oh my God". Men man kan ju inte sluta titta på det...
Till frukost idag invigde jag min nya te-sil som jag fick av mamma när ja var hemma, den var jättebra. Jag tycker inte om när det kommer massor av "sump" längst ner, men denna sil var jättebra. Tack mamma! Gott var mitt nya te också, persika och grädde. Mums, dagen började bra!
Idag är jag ledig så idag tänkte jag att jag skulle göra lite nytta. Jag tänkte göra i ordning mig snart, cykla till IKEA och byta mina små korgar till stora. Vill egentligen ta en titt in på GinaTricot också, men... jag behöver väl inte det egentligen. Men jag är så trött på att bara ha svarta koftor. Vill ha en grå lite längre, det borde väl Gina ha för en billig peng?
Sen tänkte jag att jag skulle sola också, men det får vi se hur det blir med den saken. Men skulle ju inte vara helt fel att få lite färg.

Något vettigt var det jag skulle göra ja..
Kanske ska kika in på Ginas hemsida ;-)

Vi hörs snart, lägger upp en dagens!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket :)
Jaa gör det du, supersnyggt och kostar ju ingenting heller :) Både snyggt att ha bara eller någonting under!
Jag hade mina på mig när jag gjorde dom, inte alls svårt bara att klippa lite där man tycker och sen kolla jag i helkroppsspegel om det såg jämt ut :)

Tack så mycket, inte världens snyggaste bil direkt men jag måste ha någon nu när jag jobbar i jursla. Saknar dig med, måste ses nästa gång du kommer hem :)