söndag, mars 08, 2009

Vilka är ni?

Här var det bloggtorka! Usch, varför har jag blivit så dålig på att uppdatera bloggen? Och när jag väl uppdaterar så skriver jag bara, skriver och skriver och skriver.. Folk kanske vill se bilder?
Jag skriver bara om vad jag gör på dagarna, är det någon som över huvudtaget bryr sig? :-P
(Jag vet att jag skriver för mig själv, men självklart är det ju roligare om folk som läser den tycker att den är relativt underhållande....).

Och så är jag så trött på att jag inte vet vilka som läser min blogg. "Sidvisningen" som visas på min sida stämmer ju aldrig. Ena dagen står det 3012 sidvisningar, andra dagen kan det stå 2510. Jag vill ha en sån där "antal besökare" räknare. Hur skaffar man det?
Finns det någon som har blogspot som vet hur det fungerar? Vill ju inte i första hand byta till blogg.se bara för att få en besöksräknare.

Vilka är ni som läser min blogg? :-)

Inga kommentarer: