tisdag, mars 10, 2009

20, snart 50!

Shit vad dagarna går fort, herregud. Klockan är redan över halv sju och det känns som jag gick upp nyss (?) Eller jag är ju i försig sjukt trött efter dagens plugg så det känns på ett sätt som att jag har varit uppe hur länge som helst, men på samma gång känns det ändå som att jag gick upp nyss, men nej. Snart är det dags att gå och lägga sig igen och vips så är det lill-lördag!
Usch, det är läskigt att dagarna så fort. Snart är man 50 år och sitter i en villa med utflugna barn ;-) Haha!

Sitter och tittar lite på TV, har ju mina kära kanaler 1, 2 och 4an vilket inte gör mina kvällar så jäkla underhållande alltså.. Saknar 3 och 5 så in i bomben, men vad ska man göra? Får väl beställa Viasat eller vad det hette, det är ju inte direkt likt mig att titta på nyheterna typ 3 ggr om dagen om man säger så...

Nej, om man skulle ut och värma min matlåda. Pastaskruvar och bacon/ostsås, mums!
_________________________________________________________________
Johanna, jag tänkte faktiskt att det var du som kunde ha skrivit i kommentarsfältet. Men sen tänkte jag:
"Hur fasen vet hon min bloggadress?", men du kanske kikade på den igår när du var här? Eller....? :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tele2 tvpaket 69 kr...Alla kanaler man vill ha!

Anonym sa...

Ja, eller det var nog på facebook som jag såg det har jag för mig:P