torsdag, mars 12, 2009

Trött

Är sjukt trött nu, usch.. Måste gå och sova, så ska alldeles strax krypa ner i sängen. I morgon blir det att gå upp kl. halv 9 för att äta en god frukost och sedan gå till högskolebiblioteket där vi ska plugga "hela dagen". Blä, men vad gör man inte? Jag vet ju att det är intressant ju mer jag lär mig om det, men det är ju just det. Det är så mycket att lära sig så allt går inte in huvudet! Vill ju verkligen klara den förbaskade tentan på måndag, jag vet inte vad jag gör annars! Jag måste måste måste.
Just därför ska jag gå och sova nu.





Fick lite mer energi av att prata med dig i telefon förut.
1 timma, 25 minuter och 20 sekunder av mitt liv och jag blev genast på bättre humör :-)
Godnatt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så jätte, JÄTTE mycket! Vad glad jag blir! =)

Svaret på fråga ett kallas Brun utan sol! Helt fantastiskt vilken uppfinning! =) Fast, på sommaren har jag en tendens att kunna bli riktigt brun, då är det solen som är knepet!

Din andra fråga var...? Hur gammal jag var? Jag är 22 år gammal och var 21 år gammal då Algot föddes! (minns inte om detta var frågan men..!)

♥ www.gotteochvi.com

Anonym sa...

Jaha, haha! Jag har lite dåligt minne =)

Algot är 5½ månad. Han föddes den 29 september -08.

BUS är den perfekta solbrännan på vintern! Jag tycker att solarium bara gör en gul! dessutom luktar man illa av soplarium och det är farligt!

Testa Loreals sublime bronze. Den är absolut bäst!

Anonym sa...

Svar: Bilder kommer att komma =)

trevlig helg.