söndag, december 14, 2008

Tredje advent

Tiden går så himla fort.. Redan tredje advent, men det är så mysigt! Gårdagen då. Den spenderades med Linnéa och Ida. Vi var på födelsedagsfest/lokalfest, Linnéas barndomsvän Anton fyllde 21 år. Vi fick god mat och dryck och sedan bar det iväg till Palace. Där var vi tills det stängde och sedan blev det att käka lite fyllemat på Max. Vitlköksdipen därifrån är så god! Kvällen blev lyckad och Linnéa, jag och Mickis delade på en taxi hem. Vaknade dock 14.30 idag, lite panik jag fick! Usch.. Hade i försig vaknat vid 11 och 12 innan, men somnade om och vaknade alldeles försent. Bakis blev jag inte i allafall, väldigt skönt!

Gissa vad jag hämtade ut på posten idag? Jo, min klänning som jag beställde från StyleByStars. Det tog väldigt lång tid innan den kom, men den fanns ju inte på lager så det var ju antagligen därför.. Väldigt fin var den och jag kunde ha den! Var lite nervös för att jag inte skulle kunna ha den, men den satt som en smäck, som Laila Bagge skulle ha sagt. Lägger upp en bild på hur den ser ut senare..

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen istället.











Födelsedagsbarnet Anton får en puss av vännen Patrik

Inga kommentarer: