torsdag, december 25, 2008

Juldagen

Juldagen idag då. Usch så fort julafton gick, den borde vara minst 2 dagar tycker jag :-) Dagen började självklart med att titta i julstrumpan om jag hade fått något och visst hade jag det.. En MasterpierceMax High Volume & Definition Mascara. Så det var jättebra! Sedan var det dags för lite julstädning och dags för en julbad. Tända ljus och julmusik, supermysigt! Jag missade tyvärr Kalle Anka, men det gjorde inte så mycket. Jag var tvungen att göra i ordning mig så det var därför.. Provade mina nya ögonskuggor från Make Up Store, Microshadow och Pink Frost. Det blev lite annorlunda eftersom jag verkligen inte är van vid mörkblå ögonskugga.

Släkten (som inte var så stor i år) kom vid kl 16 och då blev det glögg och julprat. Efter en stund blev det julmat (förstår inte att folk kan älska det, det är så tjatigt) och sen blev det ännu mera prat. Kl 20 kom min bror och hans flickvän och då började vi i princip att börja dela ut julklapparna och jag var ju självklart "tomte" i år och fick läsa alla rim.
Men jag var ju inte utklädd alltså :-) Dessa julklappar fick jag:
  • Presentkort på Carlings
  • Presentkort på DCompany
  • Presentkort på Monki
  • Presentkort på Vagabond
  • Kort på Friskis&Svettis ett halvår
  • Mysbyxor
  • Stickad lång tröja som jag hade valt själv
  • Vinkaraff
  • Pengar
  • Träningsskor
  • Pastatallrikar
  • Kokbok (Husmanskost)
  • Badbomb
  • Underkläds-set
  • Jättefint vinställ från Thailand
  • Ugnsformar, 2 små och en lite större

Jag är verkligen jättenöjd! Fick massor av saker och allt kommer jag verkligen använda väl! Speciellt presentkorten ;-) Jag lägger upp en Dagens snart också. Måste börja göra i ordning mig eftersom vi ska till Johanna snart.

Hade ni en bra jul?

Inga kommentarer: