fredag, december 26, 2008

Slingor

I morgon är det äntligen dags att göra slingor. Sist jag gjorde det var innan jag åkte till Turkiet i maj, alltså 7 månader sen. Nu är det verkligen dags! Mitt hår är så tråkigt och mörkt, usch. Kl 10 i morgon bitti är det jag som sitter i stolen hos Kim och blir fixad med folie. Vardagslyx! Men det kostar ju en del, men om man slår ut det på 2 ggr/år så blir det ju typ max 200 kr/månaden och det är ju inte så farligt för att bli fin :-)
Första bilden är hur jag ser ut i håret idag (bilden är från 13 dec) och den andra bilden är från Turkiet. Visst är det stor skillnad? Åh, vad jag längtar. Äntligen får jag "ljust rödlätt" långt hår! Kan hända att det är en aning solblekt på bilden, men det kommer garanterat att bli skillnad. Mates, here I come.

Inga kommentarer: