torsdag, december 11, 2008

Inside Information

Namn: Emelie Catrine Alexandersson

Ålder: 20

Familj: Mamma, pappa, storebror Martin (född 1982)

Bor: Norrköping

Stjärntecken: Jungfru

Sysselsättning: Jobbar som vikarie på förskolor/skolor. Jobbar just nu som gympalärare på Regnbågsskolan.

Intressen: Träffa mina underbara vänner, vara med min familj, fika, shoppa (!) och sjunga. Musik och sång är mitt liv!

Är stolt över: Att jag är rödhårig (det skulle jag inte ha sagt för 3 år sen)

Person som betyder mycket för mig: -

Om jag skulle gifta mig med en kändis skulle det vara: Jude Law (förstå hur söta barn man skulle få).

Vilken kändis skulle du vilja vara om du återföddes: Kate Hudson, just love her!

Favoritfilm: "What happens in Vegas"

Favoritmat: Kinamat tror jag!

Jag klär mig helst i: Leggins/strumpbyxor, lång kofta, skinnjacka och converse.

Favoritfärg: Svart

Något som jag önskar att jag kunde: Prata flytande engelska, ha bättre självförtroende (självkänslan är det inget fel på) och vara ännu mer spontan än vad jag är!

Om jag vann en miljon skulle jag: Åka till USA och vara där så länge pengarna räckte. Semestra runt i en van och se alla delstater och underbara platser!

Så här ser mitt liv ut om fem år: Hmm.. Om 5 år så har jag pluggat klart till något roligt yrke (håller på att plugga) och bor tillsammans med min pojkvän i en lägenhet i Norrköping/Göteborg/USA eller England. Vi jobbar på att bli tre och njuter av livet tillsammans ;-)

Inga kommentarer: