lördag, december 20, 2008

Dagens

Humör: Lite seg även fast jag sov länge idag..
Gjort: Varit på stan med Emily och hennes mamma. Kikat runt lite och tagit en fika.
Planer: Skjutsa mamma till hennes väninna, göra mat, ta ett varmt bad, träffa Hanna och sedan gå ut. Är inte på topp för det ikväll dock, men men.. Hoppas det blir ändring! Har ju köpt ett nytt plagg som jag ska ha.
Ser på: Datorskärmen!
Lyssnar på: En julskiva som mamma har satt in i datorn.
Läser: Mejl om boende i Kalmar.
Dricker: Till frukost idag blev det te och juice. Och varm choklad när vi fikade.
Äter: Ätit en lussebulle på hela dagen..
Bästa: Nytt plagg + att jag idag fick veta att min frisör är gravid. Så himla roligt!
Sämsta: Seg =/
Barn: Inte min tur än, men alla andra verkar få barn hela tiden tycker jag..
Väder: Mörkt ute (inte för att det räknas som väder kanske..) men det är inte så kallt idag. Tur det!

Inga kommentarer: