söndag, december 28, 2008

Mascara problem

Jag har upptäckt ett problem i min sminkning. Det går verkligen inte att få mascara ända in på mina ögonfransar, jag blir tokig! Och något vidare snyggt är det ju inte heller! Det blir alltid ljust ända längst in och hur fint blir det när man har eyeliner? Svart eyeliner - ljusa ögonfransar - svarta ögonfransar.
Jag vet inte hur jag ska göra.. Det går inte att ta mascara "uppifrån" för då tyngs ju mina ner och det blir jätteklumpigt. Ett alternativ är ju att färga ögonfransarna svarta, men det orkar man ju inte hålla på med jämt + att det är svårt att göra på sig själv. Vilket I-Lands problem, men det skiter jag i. Har man råd att köpa smink så ska det fasen bli snyggt också! :-)

Hur gör ni?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svar. hihi joo det är faktiskt jätte kul att klä honom och välja kläder osv! =)
Speciellt att köpa dem också.ler*

har du haft en bra jul?

Anonym sa...

Måla eyeliner på fransarna längst in eller köp snabbfärgningen på H&M för 90 kr. Funkar på 5 min!!! o håller i veckor...
Kusin 1

Emelie ♥ sa...

Kusin 1: Anna? :) Jo, det kan man ju göra.. Men jag tycker det är skitsvårt att färga ögonfransarna på sig själv, men eyeliner kanske ja kan prova.. Sicket problem va? ;)