lördag, december 13, 2008

Luciakväll

Idag är det Lucia och dagen har hittills varit jättebra och skön. Det känns verkligen som att det är lördag! Har varit med stan med mamma, ätit en god middag bestående av grillade revbensspjäll med världens godaste marinad från Hemköp, keso, olivbröd och grönsaker. Mums! Men det dröjer inte länge tills jag ska äta igen, haha. Ska nämligen på fest med Lelle (Lusse-Lelle, lusse-lelle..haha) och Ida snart. Ska bli jättekul! Lelles barndomskompis Anton fyller 21 så han har hyrt lokal och bjudit in massa kompisar, killkompisar för övrigt. Mohaha. Det ska bli trevligt.. Tänkte ha på mig en svart kjol, svarta strumpbyxor och antingen svart topp till eller någon vit, får se. Och sedan ska jag försöka att ha ett sånt där hårband (som bilden nedan), men eftersom jag har lugg så kan det bli svårt. Ska kolla om det går att ha bandet under luggen och trixa lite. Som ni ser så har Alice Svensson från Idol bandet innanför håret och det ser ju hur bra som helst ut.. Kanske kan ta en bild sen. Nu måste jag åka och hämta Lelle i allafall, Linnéa som hon egentligen heter - inte Lennart som vissa kan tro.

Härligt att Kevin vann igår föressten. Han är en värdig vinnare!
Hörs sen :-)

Är det inte en tuff frisyr? Som fan.. Hoppas att det funkar nu bara..

Inga kommentarer: